Česky   English

OTÁZKY A ODPOVĚDI

Vážení občané,

na této stránce můžete vkládat své dotazy vztahující se k chodu Městské části Praha 7. Vaše dotazy budou co nejdříve zodpovězeny zaměstnanci úřadu.

Vzhledem k často se opakujícím dotazům a podnětům v tematických kategoriích Doprava, Životní prostředí či Bezpečnost a pořádek, jsme pro Vás nejfrekventovanější témata vybrali a odpovědi na ně naleznete v rubrice Nejčastěji kladené dotazy.

Dovolujeme si Vás upozornit, že zodpovězeny budou pouze jasně formulované dotazy vztahující se k jednotlivým tématům. Příspěvky urážlivé, vulgární, rasistické, obsahující komerční sdělení, porušující platné právní normy ČR či obecné etické normy budou smazány.

Pokud je váš dotaz obsáhlejší, komplikovanější či zahrnuje širší problematiku, doporučujeme Vám obracet se přímo na jednotlivé zástupce samosprávy prostřednictvím e-mailu, případně si můžete telefonicky sjednat schůzku.

Zde uvádíme kontakty na příslušné zástupce samosprávy či zaměstnance úřadu, se kterými můžete danou problematiku řešit přímo. Neváhejte se na nás obrátit.

Mgr. Jan Čižinský

Starosta

220 144 000 774 828 345

CizinskyJ@praha7.cz

Mgr. Ondřej Mirovský, M.EM

Zástupce starosty

220 144 225 731 427 980

MirovskyO@praha7.cz

Ing. arch. PhDr. Lenka Burgerová, Ph.D.

Radní

220 144 003
730 187 067

BurgerovaL@praha7.cz

Martin Vokuš

Tiskový mluvčí MČ Praha 7

220 144 007
603 464 810

VokusM@praha7.cz

MgA. Kamila Matějková

Manažerka komunikace

220 144 246

MatejkovaK@praha7.cz

PaedDr. Michaela Strnadová

Odb. kancelář starosty a tajemníka

220 144 233

StrnadovaM@praha7.cz

Bc. Miroslav Simon

Útvar kontroly a stížností

737 861 371

SimonM@praha7.cz

Ing. arch. Hana Pochmannová

Odb. investic a veř. zakázek

220 144 184

PochmannovaH@praha7.cz

Bc. Lukáš Fátor DiS.

Odb. kultury a sportu

220 144 013

FatorL@praha7.cz

Mgr. Robert Kolář

Odb. majetku

220 144 056

KolarR@praha7.cz

Ing. Dita Výborová

Odb. školství

220 144 054

VyborovaD@praha7.cz

Ing. Jan Kovařík

Odb. dopravy

220 144 024

KovarikJ@praha7.cz

Ing. Helena Lubasová

Odb. výstavby

220 144 128

LubasovaH@praha7.cz

Ing. arch. Martina Fialová

Odb. rozvoje urbanismu

220 144 103

FialovaM@praha7.cz

Ing. Hana Horská

Odb. životního prostředí

220 144 151

HorskaH@praha7.cz

Mgr. Monika Blaháková

Odb. živnostenský

220 144 160

BlahakovaM@praha7.cz

JUDr. Zuzana Chramostová

Odb. správních agend

220 144 137

ChramostovaZ@praha7.cz

PaedDr. Miroslav Luczka

Odb. soc. věcí a zdravotnictví

220 144 147

LuczkaM@praha7.cz

Ing. Kateřina Lusková

Odb. finanční

220 144 031

LuskovaK@praha7.cz

Mgr. Kateřina Šafránková Šilhová

Odb. právní

220 144 245

SilhovaK@praha7.cz

Mgr. Lenka Sedláková

Odb. personálních činností

220 144 098

SedlakovaL@praha7.cz

 

Nejčastěji kladené dotazy:

Hluk ze staveb nebo veřejných akcí

Za rušení nočního klidu se považuje hluk po 22.00 hodině. Jsou přesně stanoveny hlukové limity ze staveb i akcí během dne. My na tato pravidla všechny organizátory akcí, majitele restaurací, zahrádek apod. upozorňujeme. V tuto chvíli není pro občany jiné řešení než zavolat Městskou policii, hygienickou stanici či jinou autorizovanou osobu na měření hluku. Pokud bude hlučnost prokázána, hrozí organizátorům akce/provozovatelům pokuta. O tomto problému víme a snažíme se najít opravdu reálné řešení, které pomůže.

Problematika osob bez domova a osob závislých na návykových látkách v ulicích

MČ Praha 7 se snaží problém osob bez domova a osob závislých na návykových látkách řešit komplexně. V prvé řadě jim nabízíme pomoc prostřednictvím pracovníků Odboru sociálního a zdravotnictví ÚMČ Praha 7, popř.  prostřednictvím terénního programu, který pro nás zajišťuje nestátní nezisková organizace. Oslovujeme rovněž vlastníky pozemků k zjednání nápravy. V případě, že tato činnost nevede k nápravě či zlepšení situace, je na místě tento stav řešit prostřednictvím represivních složek. Jsme přesvědčeni, že k zlepšení situace vede i spolupráce s občany, která spočívá v oznámení veškerého protiprávního jednání těchto osob Městské policii HMP či Policii ČR (kontakty naleznete zde http://praha7.cz/17668_Prehled-sluzeben-slozek-IZS-na-uzemi-MC-Praha ).

Nepovolené zábory

Zaměstnanci odboru dopravy pravidelně dvakrát týdně kontrolují celý obvod a tam, kde není povolení k záboru, je vyvoláno sankční řízení. Městská policie s odborem dopravy spolupracuje a dává pokutu na místě nebo předává nepovolené zábory na odbor dopravy k přestupkovému řízení. Faktem zůstává, že se může stát, že některé zábory (zejména v odpoledních hodinách) jsou nepovolené a pomůžete nám tím, že zavoláte bezplatnou linku 156 a městská policie zajistí nápravu. Na první pohled není zřejmé, který zábor je povolen, ale proto je k dispozici na stránkách MČ P7 vždy v pondělí seznam těch povolených.

Úklid v ulicích

Při problémech s čistotou ulic v konkrétní lokalitě nás kontaktujte a my zajistíme nápravu. Můžete využít aplikace Lepší místo nebo se obrátit na paní Mgr. Lauru Kopeckou tel.: 732 114 370

 


Pro vložení dotazu je nutné se nejdříve zaregistrovat a poté přihlásit!

Téma:
   

 




Otázka: (Jakub Kolář 5.4.2008 1:09)
Při zavedení, placeného rezidentního stání, jsem byl okouzlen představou, že se mi podaří zaparkovat v místě bydliště. Bohužel praxe je fiaskem. V ulici Tovární, kde bydlím, není možné zaparkovat. Třetina aut nemá platná povolení MČ P7, nicméně vesele parkují na rezidentních místech.  Nefungující Městská policie se zde za posledních 14 dní neukázala( pokud ano, nepokutovala) . V příštím roce si rozhodně rezidentní kartu kupovat nebudu. Děkuji Vám za skvělé nápady se špatným koncem. S pozdravem  Jakub Kolář.
Odpověď: (Vitásková Miloslava 5.4.2008 8:05)
Dobrý den, pane Koláři,
posílám Vaši oprávněnou připomínku městské policii a věřím, že dojde k nápravě. Komunikace Tovární  je úzká a špatně se zde odtahuje, ale městská policie si zajistí takový odtahový vůz, který i zde bude moci odtahovat (v minulosti se tak již stalo).
Přeji Vám hezký den a kartu si raději i příští rok kupte. Milena Vitásková
 
Otázka: Parkování krátkodobé (Anna Hrobská 4.4.2008 12:27)
Dobrý den, píšete, že 1/2 roku budete sbírat informace, tak mám prosbu, myslete prosím na obyvatele Holešovic v místech Jankovcovy ulice a U Uranie pro možnost krátkodobého parkování za poplatek.Jezdí za námi např. o víkendu návštěvy, které nemají šanci, všude je modrá zóna!Díky Anna.
Odpověď: (Vitásková Miloslava 4.4.2008 13:50)
Dobrý den, v tomto smyslu jsme již dnes odpovídali na dotaz na pracovním e-mailu, takže zde otiskneme tuto korespondenci:

V úseku mezi ul. U vody a Přívozní bude na straně bytové zástavby (dnes stavba) do půl roku parkovací automat. Modrá zóna v oblasti další části  Jankovcové v úseku od ul. Přívozní k ul. U Uranie  je zvolená z důvodu výstavby nových domů, které mají mít návštěvnická místa na vlastních pozemcích. Nicméně se nebráníme tomu, abychom část ulice zařadili mezi návštěvnickou s parkovacími automaty. Změny proběhnou po vyhodnocení zóny. Vyhodnocení bude do konce července, pak Rada MČ P7 všechny náměty, tedy i ten Váš, projedná a v případě shody se správcem zóny nechá umístit parkovací automaty. Vše je bohužel záležitostí administrativní, musí být změna nařízení, takže i umístění po vyhodnocení bude pár měsíců trvat.

Hezký den Milena Vitásková

Otázka: (Jakub 3.4.2008 16:20)
Dobry den,
chtel bych od Vas predlozit vyuctovani narizeneho odtahu vozidla mestskou policii a vratit preplatek, ktery jsem byl nucen zaplatit pred vydanim vozidla. Cena 1300 za odtah vozidla cca 800 metru asi nebude dle meho nazoru adekvatni vasim nakladum. Proto zadam o presne vyuctovani nakladu na odtah.
Odpověď: (Pohl Radek 4.4.2008 12:05)

Dobrý den, pane Jakube, Váš požadavek nepatří do diskusního fóra „Bezpečnost a pořádek“ a dle dotazu na odboru dopravy ani do sekce „Doprava a parkování“. Ani jeden odbor nejsme kompetentní k rozboru, který požadujete. Obraťte se na Správu služeb městské policie, Kundratka 19, Praha 8. S pozdravem Radek Pohl, ved. odd. krizového řízení

Otázka: Byty pro rozvedené (JS 3.4.2008 12:24)

Zajímalo by mne, zda mám nějaké možnosti získat v Praze 7 byt, když jsem se rozvedl a podle dohody s exmanželkou bych měl byt opustit.Jjsem ochoten i připlatit částkou ve výši řekněme 200 tisíc korun. Jak mám postupovat? V případě, že by mi soud dal výpověď z bytu, na koho by přešlo mé trvalé bydliště, když nemám náhradní adresu? Je mi 55 let.

Díky za odpověď

Odpověď: (Justová Marcela 7.4.2008 11:41)

Vážený tazateli,

v MČ Praha 7 můžete získat nájem obecního bytu v zásadě dvěma způsoby.

1. Prostřednictvím zařazení do pořadníku žadatelů o nájem bytu za závažných sociálních důvodů. K podání žádosti o posouzení zařazení do tohoto pořadníku musíte splňovat 3 základní podmínky – české stát.občanství, nesmíte být nájemcem, spolunájemcem, vlastníkem, spoluvlastníkem žádného jiného bytu nebo nemovitosti určené k bydlení, a musíte mít trvalé bydliště na území MČ P7 v posledních minimálně 5 letech.

2. Vítězstvím ve veřejné nabídce, kterou Rada MČ P7 čas od času vyhlašuje na některé volné byty. Pokud je veřejná nabídky vyhlášena, dozvíte se o ní (a o podmínkách účasti) na našich internetových stránkách www.praha7.cz pod heslem „úřední deska“.

Pokud byste dostal soudní výpověď z bytu a neměl jiné bydliště, byl byste trvale hlášen na adrese Úřadu té městské části, kde jste měl poslední trvalé bydliště.Bližší informace (na základě Vašich upřesňujících informací o Vašich aktuálních bytových poměrech, pokud máte trvalé bydliště v Praze 7) Vám budou podány na odboru bytů a nebytových prostorů Úřadu MČ P7, nábř.Kpt.Jaroše 7/1000, ve druhém patře, č.dv.252.

 S pozdravem

 Marcela Justová Bc., radní

Otázka: změna trvalého bydliště (Urbanová 3.4.2008 11:35)

Dobrý den, chtěla bych si zařídit změnu trvalého bydliště z Prahy 4 na Prahu 7 a potřebovala bych poradit, zda je na to nějaký formulář nebo se vyžaduje např. nájemní smlouva. Na koho je zapotřebí se s touto žádostí obrátit?

Děkuji za odpověď

 

Odpověď: (Pohl Radek 4.4.2008 12:09)

Dobrý den paní Urbanová, při ohlášení změny místa trvalého pobytu je občan povinen předložit přihlašovací lístek k trvalému pobytu, platný občanský průkaz, doložit vlastnictví bytu, anebo předložit písemné potvrzení oprávněné osoby o souhlasu s ohlášením změny místa trvalého pobytu. V praxi to znamená, že pokud se budete hlásit do bytu, jehož jste vlastníkem nebo nájemcem, předložíte doklad, který Vás tento byt opravňuje užívat
( např.  nájemní smlouva, kupní smlouva). Pokud tomu tak není, změnu trvalého pobytu provedete na základě souhlasu vlastníka nebo nájemce bytu. Ten přijde s Vámi, předloží doklad o oprávněnosti užívat byt a svůj souhlas potvrdí v kolonce k tomu příslušné na zadní straně přihlašovacího lístku. Pokud se nájemce nemůže dostavit, jeho souhlas musí být úředně ověřen. Za změnu trvalého pobytu se vybírá správní poplatek ve výši 50,- Kč. S pozdravem, Kožíšková Š., ved. odd. dokladů a evidence obyvatel.
Prosím přispěvatele, aby se v případě obdobných konkrétních dotazů obraceli přímo na kompetentní odbory či oddělení, veškeré kontakty jsou na webu uvedeny. Děkuji Radek Pohl, ved. odd. krizového řízení

Otázka: Prodloužení platnosti parkovací karet (spartaman 3.4.2008 10:51)
Úvodem mi nedá, abych se nepozastavil nad tím, proč jsem nemohl zareagovat rovnou na Vaši odpověď, pí. Vitásková. Pěkně hloupé. Ale nyní k dotazu. Ještě je dost času, aby se občanům vyšlo trochu vstříc a nabídla se jim i jiná možnost úhrady za prodloužení karty. Například platby pomocí bankovního převodu nebo internetu mi v 21.století přijdou již naprosto samozřejmé. Bylo by možné se nad touto možností zamyslet, udělat něco pro občany a nabídnout jim poněkud širší možnost úhrady?
Odpověď: (Radek Pohl 4.4.2008 12:10)

Vážený pane spartamane, předáme Váš návrh panu tajemníkovi a vedoucí OIC Ing. Jeřábkové ke zvážení, zda tato možnost je realizovatelná. Přeji hezký víkend.  Milena Vitásková

Prosím přispěvatele, aby své dotazy vkládali do tématicky stejných skupin, v tomto případě tedy „Doprava a parkování“. Děkuji, Radek Pohl ved. odd. krizového řízení

Otázka: V zákoutí (Costrad 3.4.2008 9:48)

Dobrý den, v ulici V zákoutí se objevila značka zákaz zastavení. Proč?

Děkuji za odpověď

Odpověď: (Vitásková Miloslava 4.4.2008 8:07)
Dobrý den,
při projednávání umístění značek pro zónu trvala Policie ČR na zákazu zastavení, protože komunikace je úzká a obousměrná, takže nesplňuje normu pro obousměrný provoz a parkování.
Hezký den Milena Vitásková
Otázka: Prodloužení platnosti parkovacích karet (spartaman 3.4.2008 8:53)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat v předstihu, jak to bude s prodlužováním platnosti karet. Pokud mám roční, tak by její platnost měla (pokud jsou mé informace správné) vypršet 31.3.2009. Stejně tak ale i dalším tisícům lidí. Bude pak na výdejně masakr? Nebo bude možné prodloužení zaplatit v předstihu s tím, že by se prodloužení začalo počítat až od 1.4.2009? Nebo ještě lépe: bude možné prodloužení platnosti karty zaplatit například bankovním převodem, složenkou, přes GSM či internet banking atd?
Odpověď: (Vitásková Miloslava 3.4.2008 10:20)
Dobrý den, spartamane,
můžete přijít v předstihu až tři měsíce předem. Abychom předešli frontám, bude opět předprodej. To znamená, že třeba v lednu 2009 si koupíte kartu, která bude mít platnost od 1.4.2009. Doufáme, že si občané všimnou této možnosti, kterou dáme na stránky městské části. Co se týká plateb za parkovací karty jsou od začátku nastaveny takto: Hotově, platební kartou, zálohovým listem.
Přeji Vám hezký den. Milena Vitásková
Otázka: (Rokycky 3.4.2008 0:23)
Kolik je soucasny stav mestskych strazniku P7?
Odpověď: (Radek Pohl 8.4.2008 8:38)

Dobrý den, v současné době je personální stav na Obvodním ředitelství MP Pro prahu 7 celkem 82 strážníků, kteří ovšem pracují ve směnném provozu.

S pozdravem Radek Pohl, ved. odd. krizového řízení

Otázka: (Tinka 3.4.2008 0:14)

Tiskovy odbotr nejak pozapomnel na obecnejsi veci, treba tykajici se webovych stranek a jinym obecnejsim tematum. Myslite, ze souzasne prehusteni uvodni stranky je prehlednejsi?
Prvni zjisteni / neninikde napsano, ktere udaje jsou povinne

Odpověď: (Vokuš Martin 3.4.2008 12:10)

Vážený pane Tinko,

 jen pro úplnost uvádím, že tiskové oddělení již neexistuje, jeho kompetence včetně správy „otázek a odpovědí“ přešly pod oddělení vnějších vztahů (OVV). Ovšem ani OVV si podobu této rubriky včetně jednotlivých tématických oblastí neurčuje dle svého uvážení. Ta vychází z usnesení Rady MČ Praha 7 č. 0310/08.

Rozdělení úvodní stránky nastalo v důsledku naší snahy co nejkomplexněji informovat občany o všem zajímavém, co se v naší městské části děje. V rámci tohoto záměru jsme prohloubili spolupráci s institucemi, které v Praze 7 sídlí, a snažíme se vám přinášet aktuální informace o akcích, které tyto instituce pořádají. Z tohoto důvodu výrazně přibylo pozvánek v aktualitách na úvodní straně. Tyto pozvánky pak do pozadí odsouvaly podstatné informace související přím s chodem MČ Praha 7. Rozdělení úvodní strany bylo prvním pokusem, jak se s touto problematikou vypořádat. Máte ovšem pravdu v tom, že to náš web poněkud znepřehlednilo. Proto již byla celá věc vyřešena jinak a na pozvánky byla vyčleněna samostatná oblast, do níž se dostanete přes odkaz na horní světle modré liště.   

 S pozdravem

 Martin Vokuš

tiskový mluvčí MČ Praha 7

Otázka: uredni hodiny (hogofogo 2.4.2008 18:54)

dotaz: budu se za pul roku opet doprosovat odbaveni u vydeje parkovacich karet? elektronicky rezervacni system vydava 'poukazky' do 17:50, nicmene uredni hodiny jste si upravili do 17:30. 'kde asi soudruzi z ndr udelali chybu...'

timto dekuji tomu panovi, kteremu se mne szelelo, narozdil od te slecny vedle, ktera mne rekla na rovinu, ze dneska ne.

Odpověď: (Vitásková Miloslava 3.4.2008 8:00)
Dobrý den,
kancelář předprodeje parkovacích karet je funkční ve svých pracovních hodinách a pro další kartu si můžete přijít s předstihem. Doklady bude nutné znovu předložit. Váš příspěvek předávám vedoucí OIC ing. Jeřábkové, která má na starosti výdej karet.
Hezký den Milena Vitásková
Otázka: Fanoušci Sparty (Jarda 2.4.2008 16:56)
Dobrý den, mám dotaz týkající se shromáždění a pochodu fandů Sparty na zápas se Slávií v pondělí 31.3. Ve fóru se na to již někdo ptal, ale v tomto novém jsem dotaz ani odpověď nenašel. Proč došlo k zastavení dopravy při pochodu fandů na Strahov, když každý nepovolený pochod by měl být zastaven a rozpuštěn? Bylo shromáždění fandů a pochod povoleno, případně kým? Když ne, kdo dal policii pokyn, aby zastavila dopravu na Letné a umožnila realizovat tento pochod? Proč musí být normální občané omezováni při cestě domů? Neměla by policie chránit občany a dodržovat zákon? Děkuji za odpověď.Jarda
Odpověď: (Radek Pohl 8.4.2008 8:53)

Vážený pane Jardo, děkuji za dotaz. To, jakým způsobem zareagovala Policie ČR na tento „pochod“ jsem rovněž nepochopil. Jakékoliv shromáždění občanů, demonstrace nebo pochod by měl být nahlášen dle  zákona „o právu shromažďovacím“ (č.84/1990 Sb. ve znění pozdějších předpisů) magistrátu hl.m. Prahy. Ten ovšem přijímá pouze ohlášení o tom, že akce proběhne, protože dle zákona není žádného povolení třeba. Pouze v případě, že z podstaty nahlášené akce je zřejmé, že při jejím průběhu by mohlo dojít k porušení zákona, může odpovědný orgán (tedy Odbor živnostenský a občanskosprávní MHMP) takovou akci zakázat (a to i v jejím průběhu). Dalším omezením je to, že pokud se nejedná o veřejné shromáždění ve smyslu výše uvedeného zákona a účastníci akce nechtějí demonstrovat (jedná se tedy např. o kulturní či sportovní akci), nemají ani tuto oznamovací povinnost. Tento „pochod“ tedy ani hlášen být nemusel (za předpokladu, že se tam sešli „čistě náhodou“ a pak se prostě „jen“ přesunuli do místa konání sportovní akce), ovšem organizátor (oficiálně ovšem asi žádný nebyl) měl povinnost zajistit si minimálně povolení „o zvláštním užívání komunikace“. Postup Policie ČR se tak jeví jako problematický. Kdo dal zasahujícím policistům pokyn, aby postupovali tak, jak postupovali bohužel nevím a z tohoto důvodu jsme jako MČ vznesli dotaz na zástupce Policie ČR. Po obdržení odpovědi zde bude vyjádření PČR zveřejněno. S pozdravem, Radek Pohl ved. odd. krizového řízení

Otázka: Jako v pohadce (Jiri Kucera 2.4.2008 11:04)

Vazeny pane mgr.Hruby, pred tydnem jsem navstivil Marianske Lazne, smozrejme parkovani problem jako v Praze. Tamejsi radnice musela tento problem resit a take vyresila. Za 20 (dvacet korun) se koupi listecek na parkovani na cely den v celem meste. Ten listecek me pripominal utrzek od satnarky, kdyz se drive chodilo do kina. Akorat tam bylo razitko mestske policie a datum. Nemohl jsem verit svym ocim a myslel na Prahu. Pane mgr. Hruby, proc musime my prazane platit tak exorbitalni ceny za parkovani, kdyz to v jinych mestech jde jinak. Umeji tyto mesta lepe hospodarit?

Odpověď: (Vitásková Miloslava 2.4.2008 11:08)
Dobrý den, pane Kučero,
toto není dotaz na pana Mgr. Hrubého, ale na odbor dopravy, proto odepisuji. Ceník stanovilo hl.m. Praha svým Usnesením Rady HMP č. 1286 ze dne 28. 8. 2007 .
Ceník je závazný pro všechny městské části, které mají zónu, nebo ji budou zřizovat.
Hezký den Milena Vitásková
Otázka: (Denisa Kutlíková 2.4.2008 10:58)

Můžete mi laskově vysvětlit,proč můj dotaz ohledně výstavby v Holešovicích tady neni? Myslím,že tam bylo dost otazníků. Pokud mi neodpovíte,můžete mi poslat kontakt na toho,kdo to tady spravuje?

Děkuji

Odpověď: (Vokuš Martin 4.4.2008 8:09)

Vážená paní Kutlíková,

Váš dotaz zde v systému samozřejmě je. Zobrazen bude v okamžiku jeho zodpovězení příslušným zástupcem samosprávy či zaměstnancem úřadu. Tento systém fungování rubriky „Otázky a odpovědi“ je popsán ve výše uvedeném textu.

S pozdravem

Martin Vokuš, tiskový mluvčí MČ Praha 7

 

Otázka: Hlávkův most (LK 2.4.2008 8:42)
Kdy bude opraven tankodrom na Hlávkově mostě, včetně nájezdových komunikací ?
Odpověď: (Vitásková Miloslava 2.4.2008 10:45)
Dobrý den,
dle sdělení vedoucí oblastní správy Technické správy komunikací hl.m. Prahy (TSK),  čekají na přidělení financí a dále, protože to je komunikace I. třídy, i na povolení odboru dopravy MHMP.  Pokud (TSK) peníze obdrží a odbor dopravy MHMP vydá souhlas, je předpoklad opravy v květnu - červnu 2008 vždy o víkendech.
Hezký den Milena Vitásková



Copyright © 2012 Městská část Praha 7