Česky   English
Úřad městské části > Organizační struktura > ODBOR ŽIVNOSTENSKÝ - OŽV

Jednání na zdejším živnostenském odboru

Živnostenský odbor se nachází ve 2. patře, číslo dveří 201 až 206.

Úřední hodiny
pondělí 7.30 -11.30 12.30 - 18.00
středa 7.30 -11.30 12.30 - 18.00

Poslední  příjem žádostí pro odbavení je půl hodiny před koncem úředních hodin

 

V úředních hodinách je funkční vyvolávací zařízení, na kterém si navolíte tlačítko služby, kterou požadujete.

Pokud se nemůžete dostavit v úředních hodinách, můžete využít Rezervační systém živnostenského odboru .

 

Při osobní návštěvě není třeba vyplňovat předem žádné formuláře, referent je vyplní v elektronické podobě spolu s Vámi.

Při jednání budete vyzváni k předložení Vašeho průkazu totožnosti.

Pokud úkon podléhá správnímu poplatku (viz sekce SPRÁVNÍ POPLATKY), obdržíte od referenta informace k platbě a správní poplatek zaplatíte v pokladně úřadu bezprostředně po učinění podání. Pokladna se nachází v přízemí v čísle dveří 86/13. Platbu lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou.

Podání lze též podat na příslušných formulářích (viz sekce FORMULÁŘE) přímo do podatelny Úřadu městské části  Praha  7, zaslat prostřednictvím držitele poštovní licence,  zaslat elektronicky prostřednictvím datové schránky (ID r44b2x7) , zaslat elektronicky do podatelny Úřadu městské části Praha 7 se zaručeným elektronickým podpisem (e-mail: podatelna@praha7.cz) nebo využít aplikace  Elektronické podání:

K elektronickému podání se vyžaduje uznávaný elektronický podpis (§ 11 zákona č. 27/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektrickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů).

24.05.2017 - Administrátor P7 ; Přečteno: 2090 x



Copyright © 2012 Městská část Praha 7