Česky   English
O Praze 7 > Tiskové zprávy > Tiskové zprávy 2014

Šest týdnů po porodu nazouvá maratonky

TISKOVÁ ZPRÁVA
5. února 2014

V pondělí se Konferenční sál Zátopkových v Running Mallu zaplnil 12 ženami. Každá přišla s jiným příběhem a s jinou minulostí. Všechny ale spojoval jediný cíl a přání. Naučit se správně běhat a v budoucnu zvládnout i svůj vysněný závod.

adidas Women’s Challenge je projekt RunCzech, který si klade ambiciózní cíl podpořit ženy v jejich rozhodnutí začít běhat a poskytnout jim odpovídající trénink a co nejvíce rad, aby je běhání bavilo a užívaly si ho. „Často potkáme v parku běhající ženy, ale většinou běhají samy a chybí jim odvaha přihlásit se na závod. My se jim snažíme ukázat cestu, jak běhat správně, a prostřednictvím jejich příběhů motivovat i ostatní ženy,“ říká Martina Kozáková, manažerka projektu.   

Pondělní setkání bylo vůbec první příležitostí, kde se mohla celá dvanáctka žen potkat. Využily ji k tomu, aby se vzájemně představily a podělily se o své příběhy. Motivace k přihlášení do soutěže byla různá – od touhy shodit nadbytečná kila, překonat nemoc nebo si zrychlit čas.

Svým silným příběhem zaujala také Anna Kadová, která na setkání přišla s šesti týdenním miminkem. Pochází z nesportovní rodiny, v mládí se potýkala s nadváhou a poruchami příjmu potravy. Anna se rozhodla svůj životní styl změnit a začít běhat. Poté, co podruhé otěhotněla, jí byl však diagnostikován nádor, jenž tlačil na míchu. V těhotenství tedy prodělala náročnou operaci, která naštěstí dopadla dobře. Nyní se chce navzdory svým zdravotním problémům rozběhnout a ukázat, že běhat se dá i s malým miminkem čerstvě po porodu.

Během celodenního programu si finalistky vyslechly krátkou prezentaci Institutu sportovního lékařství o zdravotním vyšetření, které podstoupí všechny ženy adidas Women’s Challenge. Absolvovaly také 12 minutový Cooperův test a analýzu došlapu pro výběr té správné obuvi.

Setkání se zúčastnili také zástupci společnosti adidas, která finalistkám poskytne kompletní běžecké vybavení. „Jsme rádi, že můžeme společně s RunCzech tento projekt podpořit a  pomáhat tak ženám vybudovat si vztah k běhání. Věříme, že 12 žen, které byly do projektu vybrány, si nejenom splní své běžecké cíle, ale také budou svým příběhem inspirací pro mnoho dalších,” přeje si Petra Vondráčková, Brand Activation Manager pro adidas.

Celý průběh projektu můžete sledovat na webovém portálu RunGo, který vás o přípravě 12 odvážných bude pravidelně informovat. Držme všem palce, ať jim jejich běžecké sny splní, ať už v podobě jarního Volkswagen Maratonu Praha nebo zářijového adidas Běhu pro ženy na 5 km.

Obrázek bez popisku

 

 

 

05.02.2014 - Administrátor P7 ; Přečteno: 2950 x



Copyright © 2012 Městská část Praha 7